پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

تبلیغات

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت تنها بايد به دهک های کم درآمد جامعه یارانه بپردازد.

فرهاد فزونی عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های دولت در تنظیم بودجه 95 گفت: متأسفانه با کاهش قیمت نفت، درآمدهای نفتی ما به اندازه هزینه پرداخت یارانه‌ها نیست و دولت ناچار است که برای کسری این مبلغ با افزایش درآمد مالیات مشکل را حل کند.

 

وی افزود: در شرایطی که بخش خصوصی با مشکلات بسیاری مواجه است و بسیاری از صنایع و شرکت‌ها در آستانه ورشکستگی قرار دارند با دریافت مالیات بیشتر کمر بخش خصوصی خم می‌شود.

 

عضو کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران تصریح کرد: در این شرایط بودجه 95 بیشتر به یک مبحث سیاسی تبدیل شده تا مبحث اقتصادی در حالی که باید نگاه به بودجه اقتصادی باشد.

 

وی به اجرایی شدن برجام اشاره کرد و گفت: همه امیدها به اجرای برجام و رفع تحریم‌ها بود که پول‌های بلوکه شده آزاد شود و با حضور سرمایه‌گذاران خارجی اقتصاد جان تازه بگیرد که متأسفانه با اتفاقات اخیر در عرصه بین‌المللی این امر بعید به نظر می‌رسد.

 

فزونی با انتقاد از پرداخت یارانه‌ها گفت: پرداخت یارانه از ابتدا کاری اشتباه بود و امروز همین موضوع دولت را با مشکلات بسیاری در بودجه مواجه کرده است چرا که اقتصاد ما اقتصادی تک محصولی است و بر پایه نفت استوار است و کاهش قیمت نفت موجب شده تا تمام درآمد دولت به سمت پرداخت یارانه برود.

 

وی تأکید کرد: تنها راه نجات در شرایط کنونی قطع پرداخت یارانه است و در شرایط کنونی بیش از 80 درصد افراد باید از دریافت یارانه حذف شوند و دولت تنها به دو دهک از افراد جامعه یارانه بپردازد.

 

فزونی گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی و نجات اقتصاد باید مردم دست از دریافت یارانه 40 هزار تومانی بردارند چرا که این رقم حتی پول چند نان نیز نمی‌شود.

 

**بارانه در بودجه 95 جایی ندارد

 

یک کارشناس اقتصادی گفت: به نظر می رسد در بودجه 95 سمت و سوی دولت  صرفه جویی خواهد بود و پرداخت نقدی عملا کنسل خواهد شد.

 

مصطفی صفاری کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اولویت بندی دولت در تخصیص بودجه 95 گفت: به دلیل  عدم ارائه لایحه و برنامه ششم توسط دولت در حال حاضر نمی توان راجع به آن قضاوت کرد.

 

وی با بیان اینکه بودجه باید منطبق با برنامه ششم باشد گفت: برنامه ششم زمانی که به تصویب می رسد جداولی در آن ضمیمه شده است تا اهداف و زمانبندی پوشش برنامه ها مشخص شود.

 

این کارشناس اقتصادی در همین راستا افزود: به نظر می رسد بودجه 95 باید تولید محور و صادرات محور باشد و سیاست های دولت مسلما در جهت توسعه اقتصادی باشد.

 

صفاری با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه با نرخ 35 دلار بسته شده است ادامه داد:مسلما با احتساب درآمدهای نفتی دولت در سال آینده یارانه در آن جایی نخواهد داشت و توجیه پذیر نخواهد بود و قطعا سال آینده برنامه پرداخت یارانه به 70 میلیون نفر منتفی خواهد بود.

 

صفاری در پایان افزود: به نظر می رسد در بودجه 95 سمت و سوی دولت در صرفه جویی خواهد بود و پرداخت نقدی عملا کنسل خواهد شد.

 

**منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه 95 در هاله ای از ابهام

 

سید کاظم دلخوش مشاور در امور مجلس و مجامع معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تامین منابع یارانه در بودجه سال 95 گفت: در لایحه بودجه 95 برای هدفمندی یارانه ها برنامه ریزی خواهد شد و اینطور که به نظر می رسد دولت بودجه را با 260 هزار میلیارد تومان بسته است و احتمال دارد بودجه دو دوازدهم و یا چهار دوازدهم بسته شود.

 

وی با اشاره به این نکته که بعید است حذف دهک ها را در سال 95 داشته باشیم افزود: در شرایط فعلی دولت نمی تواند یارانه هارا حذف کند چراکه آمار و اطلاعات لازم در رابطه با دهک های دارای تمکن مالی را در اختیار ندارد.

 

دلخوش در همین راستا اظهار کرد: برنامه هدفمندی یارانه ها مسلما در هرسال تمدید خواهد شد و همچنین دولت برای تامین منابع یارانه ها اصلاح قیمت ها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

** دولت وضعیت یارانه را مشخص می کند

 

موسی الرضا ثروتی نیز در همین راستا افزود: در بحث هدفمندی یارانه ها قرار بود قیمت حامل های انرژی به فوت خلیج فارس برسد که این امر محقق نشد و در حال حاضر نرخ فرآورده های سوختی سیر نزولی به خود گرفته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت همه چیز بستگی به برنامه ریزی دولت دارد که چه راهکاری را برای تامین منابع یارانه در بودجه 95 در پیش خواهد گرفت.

 

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.yjc.ir › اقتصادی › صنعت ، تجارت و کشاورزی
۵ ساعت پیش - وی تأکید کرد: تنها راه نجات در شرایط کنونی قطع پرداخت یارانه است و در ... افراد باید از دریافت یارانه حذف شوند و دولت تنها به دو دهک از افراد جامعه ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!- حذف یارانه نقدی ...

didany.net/.../10675-پرداخت+یارانه+تنها+به+دو+دهک+از+افراد+جامعه؟!-+حذف...
۲ ساعت پیش - 44 دقیقه قبل عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها راه نجات دولت از پرداخت یارانه ها آن است که فقط به دهک های ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

tsenews.com/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ ... صبا تامین · بررسی تحلیلی پیش بینی سال مالی منتهی به ۹۵/۰۹/۳۰- مارگارین|کارگزاری آبان ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

webse.ir/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
۱ روز پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ نویسنده info@yjc.ir Tuesday , 29 December , 2015 Uncategorized No ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

irato.ir/fa/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف-یارانه-نقد...
اطلاعات خبر کد : ۱۹۵۲۹۸۶. پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ منبع خبر : اقتصادی - آناج. سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰. موضوع : اقتصادی.

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

chapnashr.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف-یاران...
۱ ساعت پیش - داغ ترین اخبار. فرآیند انتقال اورانیوم ایران به روسیه تکمیل شد · بیانیه جان ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

حذف یارانه نقدی جدی است؟ - روزنامه دنیای اقتصاد | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15350522
۳۱ دقیقه پیش - خبرهای مرتبط. باشگاه خبرنگاران جوان - سه شنبه ۰۸:۰۳ پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی... مهمترین خبرهای اقتصادی.
متن : به گزارش برهان، موضوع حذف یارانه ی ۳ دهک بالای درآمدی کشور، مدتی است که در صدر ... پرداخت نقدی یارانه ها، بسیاری از کارشناسان و دست اندرکاران نسبت به تبعات ... ی تخصیص یارانه ها، به انحای مختلف نشان دادند و امروز، با گذشت کمتر از دو سال (۲۸ ... حاضر تنها مشکل دولت برای حذف یارانه هاست، چرا که شناسایی این افراد به راحتی ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.khabartab.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف...
رفتن به محتوای اصلی Skip to search ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ سبک‌ترین و کوچک‌ترین اسباب‌بازی پرنده جهان+عکس.
جهان خبر اخبار پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.sarkhat.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه-حذف-یار...
سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

حذف یارانه افراد پر در آمد جامعه - شمسه

salam98.ir/tag/حذف-یارانه-افراد-پر-در-آمد-جامعه/
حتی در مقطعی برای مرحله دوم نیز برای ثبت نام در برخورداری از یارانه نقدی ... اقدام به حذف 5 میلیون نفر در جریان پرداخت یارانه 28 هزار تومانی نان کرد، اما ... در دولت جدید اولین بحث را اسحاق جهانگیری در یکی از شبکه‌های اجتماعی کلید زد. ... بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته، ثابت شده است که خانوارهاي دو دهک اول (20 درصد نیازمند جامعه) قطعا ...

برچسب ها - یارانه نقدی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
به همین دلیل است که ادعای خروج نقدینگی از نظام... بانکی ادعایی عوامانه است زیرا نقدینگی هیچگاه از نظام بانکی... بودجه ناکارآمدی و کسری نظام پرداخت یارانه نقدی است ...
درعین حال برغم اینکه دولت ومجلس بر سر حذف اجباری سه دهک یارانه بگیر به ... آنچه مشخص است اینکه دولت دیگر با شرایط فعلی توان پرداخت رقم یارانه نقدی به همه را ... به گفته این نماینده مجلس، افراد متمکن جامعه که ماهانه چند میلیون تومان درآمد دارند، از یارانه ... پیشنهاد ما پرداخت نقدی یارانه به دو دهک پایین جامعه و ارائه سهام به 8 دهک جامعه از ...

روزنامه شرق

sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News_Id...
البته اینکه نهایتا دولت تصمیم به حذف دو دهک بگیرد یا بیشتر، در لایحه بودجه 93 ... حذف دو دهک نیز چندان کمکی به دولت روحانی برای پرداخت یارانه نقدی نمی‌کند و تنها ... دهم به جای آنکه یارانه‌ها را به دست افراد نیازمند جامعه برساند؛ بین همه مردم تقسیم کرد. ... تنها 52‌درصد درآمدهای هدفمندی از محل‌های پیش‌بینی‌شده در سال 91 محقق شده است.

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

funkade.in/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
۳ ساعت پیش - ژل آميزشي حجم دهنده ويژه آقايان Emotion، اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد، ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

اقتصادی - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف ...

jazzservices.net/.../پرداخت_یارانه_تنها_به_دو_دهک_از_افراد_جامعه_حذف_ی...
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها راه نجات دولت از پرداخت یارانه ها آن است که فقط به دهک های کم درآمد جامعه یارانه ...

افزایش تراکم استخوان تنها با 12 دقیقه یوگا در روز | فيدگاه ...

feedgah.com/news/افزایش-تراکم-استخوان-تنها-با-12-دقیقه-یو/
۴ ساعت پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها ...

حذف افراد پردرآمد به جاي دهک‌ها

www.entekhab.ir/fa/news/200311/حذف-افراد-پردرآمد-به-جاي-دهک‌ها
«هنوز هيچ گروهي از دريافت يارانه حذف نشده‌اند و ما اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را در ... آيا دولت يازدهم در تلاش است يارانه نقدي را تنها به افراد و دهک هاي نيازمند پرداخت کند يا ... دهک‌هاي درآمدي سطح بالاي جامعه نيست اما به چالشي براي مسئولان تبديل شده است. يکي، دو روز پيش بود که علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصاد و دارايي کشور از آغاز حذف ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نماینده مجلس بستن پرونده هدفمندی یارانه ها در سال 94 را محتمل ... است و قادر به پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و حذف دهک های بالای ... تبدیل به زیان برای همین گروههای جامعه خواهد شد لذا باید اصلاحات جدی در رابطه با این قانون صورت گیرد. ... حذف یارانه همه گروههای درآمدی هستند و نیز دیدگاهی که تنها پرداخت به ...
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه نقدی از زمان دولت قبلی در حال پرداخت است و دولت جدید از بدو کار اعلام ...... زندگي خيلي از افراد جامعه به همين يارانه ها وابسته است درصورت قطع يارانه ها كه ..... دریافت یارانه انصراف داده بود،اکنون به یارانه نیاز دارد،زیرا نه تنها دو ...
۳ ساعت پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ ... پرداخت تسهیلات خرید اسب در خراسان شمالی وارد مرحله اجرایی شد · پرداختن به ...
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته نکو گرچه مجلس به دولت این اختیار را داده تا بتواند یارانه نقدی ... قانون هدفمندی یارانه ها، به طور قطع، پرداخت یارانه نقدی به بخشی از افراد جامعه ادامه خواهد یافت. ... در این شرایط این نکته ضروری است که در فاز جدید قانون هدفمندی یارانه ها باید ... تصویب کرد که دو دهک پردرآمد شناسایی و از لیست یارانه بگیران حذف ...
مواجهه با اشتباه سبب افزایش اعتماد به نفس کودک ... کلیه حقوق مادی و معنـــوی این سایت برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی محفوظ اســـت. مجــری : فرایند گستر ...
حذف ثروتمندان از فهرست دریافت کنندگان یارانه نقدی در حالی به یکی از چالش های اساسی ... پیش بگیرد و در پرداخت یارانه افراد پردرآمد، دچار وسواس کاری شود به قول وزیر نفت، ... دهک های بالای جامعه کار دشواری است و حتی سخت تر از پرداخت یارانه نقدی است. ... ولی پرداخت یارانه نقدی که از دولت گذشته به ارث رسیده است تنها باعث افزایش ...
در آن زمان حجم زیادی از بودجه‌های دولتی صرف پرداخت یارانه به کالاهایی می‌شد که به ... حال برای حذف دستوری یارانه بگیران پردرآمد به بانک اطلاعاتی قابل اتکایی نیاز است تا ... همچنین با توجه به پیش‌بینی تورم حدود 2 رقمی در دو سال آینده باید گفت که از .... اساس یارانه نقدی تنها باید به اقشار ضعیف جامعه مانند افراد تحت‌پوشش کمیته ...

گیرد حدود - درباره ی ما

bayganiha.ir/post/گیرد-حدود.html
حدود ۳ ماه از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها سپری می شود و در حالی که دولت پیش از آغاز ... بر اساس قانون مقرر شده است دولت تنها به افراد نیازمند یارانه نقدی پرداخت کند از ... دهک های پردرآمد جامعه تعیین کرده است که این زمان خرداد ماه به پایان رسیده است. ... این افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌ بگیران حذف می شوند.

سرگردانی یارانه ای مردم در سامانه اعتراض/ معوقه 17 هزار ... - فردا

www.fardanews.com/.../سرگردانی-یارانه-ای-مردم-در-سامانه-اعتراض-معوقه...
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه نقدی هنوز برای دولت یازدهمی ها حاشیه آفرین است و در شرایطی که ... چراغ خاموش یارانه نقدی عده ای از مردم که بدون اطلاع رسانی آغاز شد، اعتراضات جدی به همراه داشته است. ... اعتراض حذف شدگان را آغاز و اعلام کرد هر خانواری می‌تواند به فاصله دو ماه از ... امسال پرداخت نشده و برخی هم معوقه کمتری دارند وبه نا حق یارانه انها قطع ...

[PDF]خطا در آخرین نوبت واریز یارانه ها

www.magiran.com/ppdf/nppdf/2387/p0238723020051.pdf
شــده و دپارتمــان مجهز بــه تنها اتــاق تمیز کالس. A دارویــی بــرای ... جدی صنعت این است که خود را بی نیاز از بازارهای. منطقــه و جهان می ... از چنین اقدامي است. برخي از افرادي که یارانه آنها حذف شــده و جزء جامعه ... به نظر مي رسد. اگر دولت فقط دو دهــک را از پرداخت یارانه حذف کند، ... کرد: «حذف شدگان از دریافت یارانه نقدي در سال جاري،. در صورت ...

نحوه پرداخت یارانه در کشورهای مختلف جهان - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../55838-نحوه-پرداخت-یارانه-در-کشورهای-مختل...
پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف توسعه یافته و ... دهم مورد توجه دولت است و قصد دارد تنها به افرادی با شرایط خاص در جامعه این یارانه نقدی ... دو میلیارد پوند از محل دریافت مالیات از دارندگان خودروهای شخصی برای کمک به ... اقتصادی، پرداخت یارانه برخی از کالاها و خدمات را حذف یا هدفمند کرده و به چند دهک ...
پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ اسرائیل با روسیه برای اقدام در داخل سوریه توافق کرده / روس ها نه جانب مقاومت را می گیرند نه جانب ...
۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد باقر نوبخت تنها چند روز پس از پیروزی روحانی در انتخابات ، توزیع ... بود: «اگر به دو دهک ثروتمند یارانه نقدی ندهیم و این پرداخت به نوع دیگری باشد، ... هدفمندی یارانه عدالت بود و چون مصوبه مجلس و قانون است باید ادامه پیدا کند اما ... هم نیست که همانند افراد ضعیف جامعه یارانه دریافت کنند و حذف دو یا سه دهک پردرآمد ...

خطا در آخرین نوبت واریز یارانه ها/ حق اعتراض باقی است - پویش

puyesh.net/fa/.../خطا-در-آخرین-نوبت-واریز-یارانه-ها-حق-اعتراض-باقی-اس...
برخي از افرادي که يارانه آنها حذف شده و جزء جامعه کارگري محسوب مي‌شوند، به ... حتي برخي از خانوارهاي چهارنفره تنها موفق به دريافت يارانه سه نفر از افراد خانواده شده بودند. ... به نظر مي‌رسد اگر دولت فقط دو دهک را از پرداخت يارانه حذف کند، بخشي از کسري ... از دريافت يارانه نقدي در سال‌جاري، در صورت اعتراض مي‌توانند از پنجم خردادماه به مدت ...

گاهی با بزرگنمایی، دیگر چیزی عایدتان نمی‌شود - - سایت ...

www.tabnak.ir/fa/.../گاهی-با-بزرگنمایی-دیگر-چیزی-عایدتان-نمی‌شود
۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما آیا روش جدید، یعنی حذف هشت دهک و پرداخت یارانه نقدی تنها به دو دهک ... آیا حتی اگر پرداخت یارانه به دو دهک فقیر جامعه پرداخت شود، این امر شدنی است؟ ... یارانه نقدی است بر این باور است که اساسا شناسایی افراد فقیر ممکن نیست.

احتمال قطع يارانه ها - صفحه اصلی - شما نیوز

www.shomanews.com/newsdetail/124274/احتمال-قطع-يارانه-ها
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تاکید بر اینکه باید اصلاحات جدی در برنامه ششم توسعه درخصوص قانون هدفمندی صورت بگیرد، ... کمبود نقدینگی مواجه است و قادر به پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و حذف دهک های ... حذف یارانه همه گروههای درآمدی هستند و نیز دیدگاهی که تنها پرداخت به گروههای کم درآمد جامعه را .... شهادت دو سردار ايراني در سوریه.

طبقه متوسط در معرض حذف یارانه نقدی - فرارو

fararu.com/fa/news/166500/طبقه-متوسط-در-معرض-حذف-یارانه-نقدی
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به بحث حذف سه دهک و اعلام دولت مبنی بر عدم توانایی شناسایی سه دهک بالا در این مورد، ... او معتقد بود نه‌تنها به آسانی می‌شود افرادی که استحقاق دریافت یارانه را ندارند ... در مورد ایران دو اقدام می‌توان انجام داد: اولی مجموعه بانک‌های اطلاعاتی است که در ... این همان فسادی است که در فرآیند پرداخت یارانه نقدی اتفاق می‌افتد.
۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و این روزها هم بحث حذف ۳ دهک پردرآمد است که از قضا یارانه‌بگیر هم هستند. ... آنان نیز در خزانه به حساب پرداخت یارانه نقدی رفته و شرکت‌ها هر روز بیش از دیروز با مشکل ... همچنین با توجه به اطلاعات نسبی موجود در جامعه آماری کشور شناسایی این 3 دهک .... وی تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف جدی این قانون آن بود که نه تنها برای ...

آغاز فرصت یک ماهه اعتراض به حذف یارانه نقدی از فردا :: کلیپ ...

clipz.blog.ir/.../آغاز-فرصت-یک-ماهه-اعتراض-به-حذف-یارانه-نقدی-از-فردا
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانوارهایی که به حذف یارانه خود اعتراض دارند از فردا یک ماه فرصت دارند با مراجعه به ... با شروع حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محق این حذف ... جامعه خبری . ... به گونه ای که بعد از واریز نشدن یک تا دو ماه از یارانه نقدی برخی از ..... پرداخت یارانه نقدی یکسان به تمام دهک های درآمدی، نه منطق اقتصادی آن را تأیید .
۱۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توکلی، تجدید نظر در پرداخت یارانه نقدی به دهک‌های بالای درآمدی را به خاطر ... وی خاطرنشان کرد: کسر ۳۰ درصد از یارانه بگیران و به عبارتی ۳ دهک بالای جامعه امکان پذیر است و این ..... اینها نه تنها سبب میشود که یارانه عده زیادی از افراد قطع شود بلکه از ..... دو سال پیش برای من اس ام اس اومد به دلیل تمکن مالی شما مشمول یارانه ...

جزئیات تازه از معیار‌های دولت برای شناسایی و حذف یارانه ۳ دهک ...

www.tasnimnews.com/.../جزئیات-تازه-از-معیار-های-دولت-برای-شناسایی-...
۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکنون که زمزمه حذف یارانه نقدی پردرآمدها طی هفته‌های گذشته از سوی مجلس و دولتی‌ها مطرح شده‌است، با توجه به نبود اطلاعات کافی از افراد پردرآمد جامعه، نگرانی مردم از حذف یارانه .... تسنیم: شناسایی گروهک‌‌های مشمول یارانه برای حذف سه دهک جمعیتی است ... میدری:معیاری که برای حذف گروه‌ها در نظر گرفته می‌شود تنها درآمد نیست.

یارانه نقدی 4 میلیون نفر حذف شده است؟ | دانلود سریال 94

jozve-arshad95.ir/2015/10/.../یارانه-نقدی-4-میلیون-نفر-حذف-شده-است؟/
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۷ ساعت پیش – حذف یارانه و قطع یارانه 4 میلیون نفر و خبر جدید از حذف ... دو میلیون نفر از فهرست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی در ایران حذف شدند. ... باز هم 70 میلیون ایرانی در لیست یارانهحضور خواهند داشت و تنها 273 میل. ... به گزارش تابناک یزد، دولت برای پرداخت یارانه نقدی اقشار ثروتمند در ...... پردرآمد جامعه بزودي …
۱۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این در حالی است که هنوز موضوع نحوه پرداخت یارانه نقدی به متقاضیان ... فاز دوم هدفمندی یارانه ها تا کنون دو مرحله یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است و ... دهک های درآمدی را بر اساس میزان درآمد افراد تعیین کند و تنها به نیازمندان یارانه نقدی پرداخت کند ... دریافت یارانه هستند که در صورت عدم حذف این افراد با کسری بودجه جدی ...

نمایندگان مجلس درباره حذف یارانه پردرآمدها چه می​گویند؟

asooban.ir/.../نمایندگان%20مجلس%20درباره%20حذف%20یارانه%20پردرآ...
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حذف یارانه نقدی 3 دهک پردرآمد جامعه در شرایطی مطرح می​شود که بسیاری از ... گذشته به صورت یکنواخت به تمام افراد جامعه یارانه نقدی پرداخت کرده است و بر اساس ... حتما دو دهک ثروتمند کشور باید از لیست دریافت کنندگان یارانه حذف شوند. ... یارانه‌ها برخوردار باشند ولی تنها چند دهک یارانه نقدی را در فاز دوم دریافت نمایند.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درهیمن راستا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف یارانه افراد ... دولت برای حذف دو میلیون یارانه بگیر بخشنامه را تدوین کرده است از بی توجهی دولت به ... جاری دولت تنها توانست ۲۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص دهد. ... ضرورت تفکیک دهک های پردرآمد از اقشار ضعیف جامعه جهت پرداخت یارانه نقدی، ...

اقتصاد آنلاین - پیشنهاد 6 هزارمیلیارد تومانی احمد توکلی

www.eghtesadonline.com/fa/.../پیشنهاد-6-هزارمیلیارد-تومانی-احمد-توک...
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - احمد توکلی طراح حذف سه دهک از جامعه یارانه بگیران نقدی معتقد است که ... کرده اند تنها در ایران به همه افراد جامعه به صورت یکسان یارانه پرداخت می شود. توکلی تاکید می کند: شناسایی این افراد آسان است، به طور مثال کارمندان دولتی که بیش از دو تا ... و میزان یارانه پرداختی به دهکهای فقیر را متناسب با شرایط جدید و میزان ...
تحریک مردم به اختلافات قومیتی آب به آسیاب دشمن ریختن است. عضو شورای مرکزی .... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ اسرائیل با ...
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قم فردا: دکتر ابراهیم رزاقی،با تأکید بر اینکه یارانه با توجه به تورم موجود ارزشی ... دولت واقعی کردن قیمت‌ها را تنها راه نظارت عملی بر این اسب سرکش می‌دانستند. ... از آن دور شدیم که یک علت مهم آن، پرداخت یارانه به همه اقشار به صورت یکسان است. ... با این حال اگر همین یارانه نقدی اندک از سبد دو دهک پایین جامعه حذف شود، ...

ایرنا - حذف یارانه ایرانیان مقیم خارج،ملاکین بزرگ ومالکان ...

www.irna.ir/.../حذف_یارانه_ایرانیان_مقیم_خارج_ملاکین_بزرگ_ومالکان...
۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حذف یارانه ایرانیان مقیم خارج،ملاکین بزرگ ومالکان خودروهای گرانقیمت ... قوی بود، به دولت پیشنهاد کردند که تنها دو دهک اول را مشمول دریافت یارانه کند. ... می تواند بدست آورد، گفت: اگر یارانه های نقدی به تمام افراد جامعه پرداخت شود به هدف ... به گفته وی برخی افراد یارانه بگیر ساکن خارج کشور هستند، وقتی این افراد به ...

سناریوهای اصلاح یارانه نقدی/ یارانه‌بگیران جدید شناسایی ...

www.mehrnews.com/.../سناریوهای-اصلاح-یارانه-نقدی-یارانه-بگیران-جد...
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، ادامه پرداخت یارانه نقدی به روش فعلی این روزها مورد انتقاد ... قانون بودجه سال ۹۳ می دانند و خواستار حذف یارانه اقشار غیر نیازمند هستند. ... مستقیم شناسایی افراد و اقشار و دهک ها برای اصلاح پرداخت یارانه های نقدی را بر ... اقشار ضعیف است و بر این اساس بر روی شناسایی دهک های پائین جامعه استوار ...

پیشنهاد تازه یارانه‌ای دولت: پرداخت یارانه نقدی 10باردرسال

alibabair.com/.../335-پیشنهاد-تازه-یارانه‌ای-دولت-پرداخت-یارانه-نقدی-1...
۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نتیجه، دولت به جای 12بار پرداخت یارانه نقدی به مردم در طول یک‌سال، 10بار یارانه ... پیشنهاد جدید دولت مبنی بر تک نرخی شدن بنزین اگرچه باتوجه به کشش ... در آن مقطع رییس دولت بدون توجه به هشدار متخصصان حوزه اقتصاد، تنها به اجرای ... شده است که پرداخت یارانه هر 35روز یک‌بار و همچنین حذف دو دهک بالایی جامعه از ...
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گروه اقتصادي: در حالی موضوع حذف سه دهک معادل 30 درصد از لیست ... كه قرار است از ليست دريافت يارانه نقدي حذف شوند، يكي از سوالات جدي عملياتي ... اجرای اين طرح، پرداخت نقدی 30 درصد از یارانه‌بگیران قطع خواهد شد. ... غالب افراد پردرآمد جامعه کسانی هستند که اطلاعات درست مالیاتی از .... ای کاش دو کار صورت میدادند

اعلام شرایط و چگونگی حذف یارانه ها - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/32665/اعلام-شرایط-و-چگونگی-حذف-یارانه-ها
۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معاون وزیر تعاون از راههای مختلف برای حذف یارانه دهک های مختلف از جمله حساب های ... و روش‌های مطرح در دولت برای شناسایی حذف دهک‌های پردرآمد از فهرست یارانه پرداخت ... گفت: معیار حذف گروه‌ها تنها درآمد نیست، بلکه ترکیبی از ثروت و درآمد است. ... منجر به ثروت‌ مند بودن افراد بسیار است؛ حذف یارانه پردرآمدها آسیب کمتری را ...
۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما نه تنها یارانه نقدی تا امروز که وعده ۵ برابر شدن آن داده شده است افزایش ... از وضعیت اقتصادی تک تک افراد جامعه، چطور می توانیم آدم ها را جدا کنیم؟ ... تا زمزمه های حذف ۸ میلیون یارانه بگیر جدی تر شود و در نهایت معلوم نشود ... به گزارش شفاف،آنچه مسلم است، نبـود بـودجه كافي، بروز تورم شديد به خاطر پرداخت يارانه نقدي و ...

حذف کارمندان دولت با حقوق بالا از فهرست یارانه بگیران | شاهد ...

www.shahedeshomal.ir/حذف-کارمندان-دولت-با-حقوق-بالا-از-فهرست/
احمد توکلی طراح حذف سه دهک از جامعه یارانه بگیران نقدی معتقد است که پرداخت یکسان ... کرده اند تنها در ایران به همه افراد جامعه به صورت یکسان یارانه پرداخت می شود. ... این افراد آسان است، به طور مثال کارمندان دولتی که بیش از دو تا سه میلیون تومان در ... را ثابت نگهداشته و میزان یارانه پرداختی به دهکهای فقیر را متناسب با شرایط جدید و ...

پرداخت یارانه نقدی ۱۰ باردرسال - اقتصاد ایرانی

www.ireconomy.ir/fa/page/.../پرداخت+یارانه+نقدی+۱۰+باردرسال.html
۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نتیجه، دولت به جای ۱۲ بار پرداخت یارانه نقدی به مردم در طول یک سال، ۱۰ بار ... پیشنهاد جدید دولت مبنی بر تک نرخی شدن بنزین اگرچه باتوجه به کشش ... رییس دولت بدون توجه به هشدار متخصصان حوزه اقتصاد، تنها به اجرای این طرح و ... ارایه شده است که پرداخت یارانه هر ۳۵ روز یک بار و همچنین حذف دو دهک بالایی جامعه از ...

بایسته های حذف یارانه نقدی اغنیا

golestan-qarbi.mytehran.ir/Default.aspx?tabid...fa...
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکونیوز: همزمان با آغاز اجرای حذف یارانه ی نقدی اقشار پردرآمد، روزنامه ها بر ... سال 1393 به دولت اجازه داده شده که یارانه نقدی را تنها به افراد نیازمند پرداخت کند. ... به گفته ی نوبخت، در این مسیر، شناسایی و حذف دهک های پر درآمد با دقت کامل انجام می شود. ... رییس جمهور تاکید کرده است شناسایی پردرآمدها ریسک بالایی دارد.
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای حذف اشتباهی یارانه برخی کارمندان، کارگران و بازنشستگان/ ملاک ... از سوی دیگر، پرداخت کامل درآمد حاصل از هدفمندی برای تزریق آن در میان جامعه به ... از دریافت یارانه نقدی شده، اما دولت تنها یارانه تعداد 50 هزار نفر از افرادی در ... وزارت رفاه احتمال دو نوع خطا را در حذف یارانه بگیران پیش بینی کرده و معتقد است: «در ...

راهکار جدید برای شناسایی دهک‌ها - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش...4/302383-راهکار-جدید-برای-شناسایی-دهک-ها
۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بود از محل ... برای حل این مشکل، مجلس و دولت تصمیم داشتند، پرداخت یارانه نقدی به سه دهک پردرآمد جامعه را حذف و دولت ... این یعنی به ازای هر لیتر دو هزارو پانصد میلیار تومان ضرر برای بیت ... شناسایی افراد نیازمند به یارانه ها و تفکیک آنها از غیر نیازمندان است.
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالیکه هنوز تصمیم جدی از سوی دولت برای حذف یارانه ثروتمندان اتخاذ ... گویا قرار است در هر استان، دهک های بالای درآمدی از دریافت یارانه حذف شده و ... هدفمندی یارانه ها نه تنها شکاف طبقاتی کاهش نیافته بلکه به سبب رشد ... در فاز نخست هدفمندی یارانه‌‌ها به همه افراد جامعه، ماهانه ۴۵هزارتومان در قالب یارانه نقدی پرداخت شد.

ایسنا - موضع سازمان هدفمندی درباره حذف یارانه 5 گروه درآمدی

isna.ir/fa/news/.../موضع-سازمان-هدفمندی-درباره-حذف-یارانه-5-گروه
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، در شرایطی بحث حذف یارانه بگیران پردرآمد جدی‌تر شده که این ... توانند جزو مرفه‌هان جامعه باشند به نظر نمی رسد که خللی در روند معیشت آنها ایجاد شود این ... نزدیک به دو میلیون و 275 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده است. ... پرداخت یارانه نقدی هزینه شده که نه تنها تمام منابع ناشی از افزایش قیمت حامل های ...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين در حالي است که حذف افراد غير نيازمند به يارانه نقدي ضروري و اجتناب … ... اما در عمل، دولت در گام دوم تنها کسانی را از پرداخت یارانه نقدی حذف کرد که خود به … ... برخی دیگر از خانواده های پردرآمد جامعه نسبت به دریافت آن مجاز شناخته شدند. ... كامل كنم اوني كه متعلق به بعضي ها ازجمله دهك هاي بالا است ماليات اگر اهل …

فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز گذشته، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اعلام حذف یارانه افراد خارج از ... طرح پرداخت یارانه نقدی به خانوارها پس از اصلاح بازار انرژی، بیانگر آن است .... بر اساس این پژوهش، ثابت شده است که خانوارهاي دو دهک اول (20 درصد نیازمند جامعه) قطعا .... را اجرا کرده‌اند، بيشتر آنها به مستند کردن تنها يک برنامه پرداخته‌اند.

سرگیجه حذف یارانه‌/ واکنش‌ به سفر ۲۴ آمریکایی به ایران/ اتهام ...

https://tabnak.com/.../سرگیجه-حذف-یارانه‌-واکنش‌-به-سفر-۲۴-آمریکایی-به...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرگیجه حذف یارانه‌/ واکنش‌ به سفر ۲۴ آمریکایی به ایران/ اتهام کیهان علیه ... این ابعاد در خاورمیانه نیز دستخوش دگرگونی جدی شده‌اند. ... وطن امروز که سعید ملکی در سرمقاله آن تلاش کرده به این پرسش پاسخ دهد که «چرا جامعه جهانی آمریکا نیست؟ ... دولت يازدهم در تلاش است يارانه نقدي را تنها به افراد و دهك هاي نيازمند پرداخت ...

جزئیات پیامک حذف یارانه نقدی سرپرستان خانوار

axahang..com/.../جزئیات-پیامک-حذف-یارانه-نقدی-سرپرستان-خا...
تصویب حذف پرداخت یارانه به ۳ دهک در کمیته اقتصادی کمیسیون بودجه/ بررسی ... طراحی 2 سناریو برای "حذف یارانه نقدی" جامعه یارانه‌بگیر از سوی مجلس + جزئیات. ... ارسال پیامک شناسه به سرپرستان خانوار ثبت و قطع یارانه نقدی افراد با این میزان درآمد. .... حتی یک ریال تخصیص داده نشده است و تنها به صورت نقدی در حساب سرپرستان ...
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دولت در ابتدای روی کار آمدن، پرداخت یارانه نقدی را مهمترین دلیل اوضاع اسفبار ... قوه مجریه به نظر می‌رسد دولت قصد ندارد دهک‌های پردرآمد را از چرخه دریافت یارانه حذف کند. ... دارند و اگر این افراد ثبت‌نام کنند از دریافت یارانه محروم خواهند شد. ... در بین آحاد مختلف جامعه شایع شده بود که تنها ابزار دولت برای بررسی درآمدهای هر ...
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هزینه سنگین تحمیلی به دولت برای پرداخت یارانه حدود 76 میلیون ... نزدیک به دو میلیون و 275 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده است. ... این در حالی است که طی چهار سال گذشته حدود 190 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی هزینه شده که نه تنها ... بر این اساس به نظر می رسد اقدام جدی برای حذف یارانه بگیران پردرآمدی ...

یارانه نقدی در حال بی ارزش شدن است/ قطع یارانه ثروتمندان به ...

danakhabar.com/.../یارانه-نقدی-در-حال-بی-ارزش-شدن-است-قطع-یارانه-ث...
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با تاکید بر حذف یارانه نقدی عمده یارانه بگیران بجز افراد ... وی تاکید کرد: در قطع یارانه ثروتمندان و ادامه پرداخت یارانه به اقشار آسیب‌ پذیر ... وی تاکید کرد: براین اساس یارانه نقدی تنها باید به اقشار ضعیف جامعه مانند افراد تحت‌پوشش کمیته ... امینی گفت: البته پرداخت یارانه به دو صورت است که شامل پرداخت ...

آمادگی برای خواندن غزل خداحافظی یارانه نقدی؟! - پایگاه خبری ...

seydnews.ir/آمادگی-برای-خواندن-غزل-خداحافظی-یاران/
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سخنان نوبخت به این معناست که از هم اکنون پرداخت یارانه نقدی در ... این امر از سوی دیگر می‌تواند همه دردسر‌های فعلی دولت برای حذف برخی دهک های درآمدی از دریافت یارانه نقدی را رفع ... به همین دلیل من بعید می‌دانم که یارانه نقدی آحاد جامعه قطع شود. ... نشده و به پایان نرسیده است، فکر می‌کنم باید قانون جدید تصویب شود، ...

یارانه مرداد به چه افرادی تعلق می گیرد؟ - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/shownews/6108/یارانه-مرداد-به-چه-افرادی-تعلق-می-گیرد؟/
۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در حالی که انتقادهای فراوانی به دولت درباره پرداخت یارانه نقدی به تمام ... در این شرایط که زمان ۳ ماهه دولت برای حذف یارانه نقدی افرادی که نیازی به یارانه ندارند تمام شده است و ... از افراد پُردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه بگیران اعلام می شود. ... یارانه نقدی ماه مرداد که تا دو هفته دیگر پرداخت می شود تغییر کند و به ...
راهور ادامه داد: در رابطه با بحث شناسایی دهک ها به صورت تقریبی روش هایی وجود دارد. دوم آنکه روش شناسایی گروه های پایین بسیار ساده تر از روش شناسایی دهک های بالای جامعه است. ... به مردم است گفت: یارانه دو نوع یکی یارانه نقدی و دیگری یارانه مخفی است. در رابطه پرداخت یارانه به ثروتمندان باید بگویم که قبل از پرداخت یارانه نقدی ۷ ...
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف توسعه ... است و قصد دارد تنها به افرادی با شرایط خاص در جامعه این یارانه نقدی ارائه شود و ... در بخش حمل و نقل نیز این کشور سالانه حداقل دو میلیارد پوند از محل ... پرداخت یارانه برخی از کالاها و خدمات را حذف یا هدفمند کرده و به چند دهک کم .... دوستان جدید.
۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۳ هزار میلیارد تومان کمتر از یارانه پرداختی در ســال ۹۳ است. ... 1۳۹۴ مبلغ ۳۹0 هزار میلیارد ریال به منظور پرداخت نقدی و غیرنقدی موضوع ماده ۷ قانون هدفمند کردن ... برای بهبود وضعیت همه اقشار جامعه و به خصوص ... پول از مردم یا حذف یارانه برخی افراد را بپذیرد. ... بیان اینکه در دو دوره گذشته ۷۰۰ میلیارد دالر پول مملکت خرج.

یارانه نقدی تیرماه به چه کسانی پرداخت می شود؟

www.iranhall.com/.../یارانه-نقدی-تیرماه-به-چه-کسانی-پرداخت-می-شود؟
۱۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در شرایطی که بیش از دو ماه از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها سپری می شود ... کنون دو مرحله یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است و با توجه به انصراف 2 ... کنیم که قراراست یارانه یک سری از افراد غیر نیازمند حذف شود چراکه به ... دهک های درآمدی را بر اساس میزان درآمد افراد تعیین کند و تنها به نیازمندان یارانه نقدی پرداخت کند.

حذف یارانه های نقدی افراد پردرآمد - بانک منابع اطلاعاتی و ...

wiki.tiktak.info/100/2015/03/01/حذف-یارانه-های-نقدی-افراد-پردرآمد/
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولی به هر حال اگر دهک های بالا را از دریافت یارانه نقدی حذف کرد و تنها به دهک های پایین … یارانه نقدی یا حذفبرخی ... دولت نزدیک ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه را شناسایی کرده است . .... سناریوی جدید دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی … .... حذف یارانه صاحبان درآمد بالای دو و نیم میلیون — نازنین کامدار …

علت قطع یارانه و تلفن تماس جهت اعتراض حذف یارانه های نقدی ...

matlebejadid.ir/2015/10/.../علت-قطع-یارانه-و-تلفن-تماس-جهت-اعتراض-...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا, سامانه اعتراض به حذف یارانه ها به آدرس www.yaraneh10.ir ؛, پایگاه خبری ... پردرآمد تماس یارانه برخی مستضعفان جامعه قطع شده پیشنهاد حذف یارانه نقدی ... ۱۱ نوامبر ۲۰۱۰ چرا تولد هاي جديد در سيستم ثبت نشده و پرداخت يارانه ها با همان ... ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ این در حالی است که معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا امروز -۳۱ ...

آیا شما از یارانه بگیرهایی هستید که حذف خواهید شد؟ - پارسینه

www.parsine.com/.../آیا-شما-از-یارانه-بگیرهایی-هستید-که-حذف-خواهید-...
۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یارانه بگیر هایی که زمزمه قطع یارانه نقدی آنها این روزها ورد زبان هاست. ... نيازي به تصويب قانون جديد نداريم، تنها کاري که بايد صورت گيرد اين است که ..... است بیایید فقط به دو یا حداکثر 3 دهک یارانه بدهید وبقیه را حذف کنید چون .... این اشتباه است که مبنای اینکه یارانه پرداخت کنید یا نه، بر اساس خونه و زمین باشد.

ازتعطیلی هدفمندی تا 5برابر کردن یارانه ها - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../ازتعطیلی-هدفمندی-تا-5برابر-کردن-یارانه...
درعین حال به نظر میرسد که پرداخت یارانه نقدی به عنوان یک برگ برنده و جلب ارای ... من، اصل این است که هدفمندی یارانه‌ها ادامه یابد ولی این کار ساماندهی و بازنگری جدی را ... اینکه در دولت آتی یارانه نقدی نباید حذف شود بلکه قانون هدفمندی یارانه ها باید به ... گرانی‌ها در جامعه گفت: تنها 30 درصد از این گرانی‌ها مربوط به تحریم‌هاست 70 درصد از ...

پاسخ 15 اقتصاد‌دان به پرسش یارانه‌ای روحانی - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/.../پاسخ-15-اقتصاد‌دان-به-پرسش-یارانه‌ای-روحان...
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درحالی که قرار بود تنها نیازمندان یارانه نقدی دریافت کنند و مابقی عواید حاصل ... اقتصاد دانشگاه علامه گفت: در قانون هدفمندی یارانه‌ها پرداخت یارانه نقدی به افراد ... جامعه با درآمدهای بالا را شناسایی کند و از قشر هدف پرداخت یارانه حذف کند 15 .... وی گفت: البته پرداخت یارانه به دو صورت است که شامل پرداخت یارانه به بخش ...

خبر امروز - هدفمندی یارانه ها

khabareemrooz.blogfa.com/tag/هدفمندی-یارانه-ها
به هر حال بنا بوده دولت به اقشار آسيب پذير جامعه يارانه نقدي پرداخت كند اما در عمل به ... موسوي لارگاني با انتقاد از قطع شدن يارانه جمعي از افراد جامعه به شيوه فعلي گفت: ... كرده است در حالي كه مكانيسم شناسايي خانوارها براي حذف از دريافت يارانه فاقد مبناي علمي است. .... مقاله اقتصادی روز: اما و اگرهاي جديد پيش روي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها.
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونگی پرداخت یارانه نقدی به همه خانوارها، عدم اختصاص یارانه به بخش تولید به میزانی که در قانون آمده است و عدم آزادسازی قیمت ها در سطح ذکر شده ... از سوی دولت نهم به مجلس ارائه و با توجه به اختلاف بین این دو قوه در رابطه با نحوه در ... شده در قانون و ابعاد پرداخت یارانه نقدی به اکثریت افراد جامعه تبعات منفی بسیاری در ...
۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ذیل به‌اجمال به نقد و بررسی چهار سال پرداخت یارانهی نقدی در ایران اشاره میشود. ... یارانه‌ی سرانه: به‌طور برابر میان تمامی افراد جامعه توزیع می‌شود. ... از اقشار محروم، بهویژه دهکهای پایین درآمدی و اجرای کامل آن، نتوانسته‌اند این تحول ساختاری را سامان‌دهی کنند ... تاکنون دو مرحله از فازهای هدفمندی اجرا شده است که به عقیدهی ...

یارانه‌ها و احمدی‌نژاد، راهی برای بازگشت - BBC Persian - BBC.com

www.bbc.com/persian/blogs/.../140802_l44_nazeran_rohani_subsidies
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در بودجه سال ۹۳ در حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌های نقدی اختصاص داده شده‌‌است. ... حتی در دو دهک با بیشترین درآمد در روستاها یعنی دهکهای نهم و دهم هم یارانه‌ها به ... در صورت حذف یارانه‌ نقدی این دهک در حدود ۳۱ درصد درآمد خود را از دست می‌دهد. ... در دهک دهم شهری که ثروتمندترین بخش جامعه ایران است حتی با احتساب ...
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حال روز گذشته وزیر نیرو خبر داده است که «اصلاح قیمت آب و برق به شورای ... آب کارشناسی نیست و باید ترتیبی اتخاذ شود تا یارانه دو دهک برخوردار و پرمصرف ... از سوی دیگر با اصرار به پرداخت یارانه نقدی به تمام ثبت‌نام کنندگان از جمله ... بتواند بدون حذف پردرآمدها از لیست افراد دریافت کننده یارانه نقدی، ماهانه مبلغ ...

ملاک های دولت برای حذف یارانه چیست؟ - وب سایت خبری ...

rasadroudsar.ir/2015/10/11/ملاک-های-دولت-برای-حذف-یارانه-چیست؟/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش رصدرودسر به نقل از سرویس اقتصادی شفاف: یارانه نقدی و پرداخت آن به مردم از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم. ... را معیارهای حذف می‌داند اما تاکید می‌کند به حساب‌های مردم سرک کشیده نشده است! ... ملاک جدید ثروتمند بودن از دید دولتی ها ... به ادامه پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و برهمین اساس حذف دهک های ...
یارانه عبارت است از پرداخت مستقیم یا غیر مستقیم دولتی، امتیاز اقتصادی یا ... تولید و ارائه کالاهای عمومی به تمام افراد جامعه. ... تحت این نظام، به دو صورت تقسیم و مشروط پرداخت می شود: الف- یارانه نقدی مستقیم: این نوع یارانه درقالب (پول نقد) به فقیران و کسانی که در .... و در سال ها اخیر اقدام های جدی در این باره صورت گرفته است.

خرید و فروش و قیمت روزانه روغن خوراکی | اثر توافق هسته‌ای ...

roghan.ir/.../اثر-توافق-هسته‌ای-بر-اقتصاد-کشور-از-تابستان-سال-بعد...
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی علت پرداخت‌های لرزان یارانه‌ها از سوی دولت را حذف یارانه نقدی افراد ... دولت با تاخیر در پرداخت یارانه‌ها سعی دارد بتواند تا پایان سال یارانه یک یا دو ... یعنی به عبارت علمی‌تر حداکثر باید به سه دهک پایین جامعه یارانه پرداخت شود. ... برده است، ادامه این روال از سوی دولت فعلی نمی‌تواند فایده ای برای جامعه ما داشته باشد.

نحوه توزیع مرحله جدید سبد کالا [بایگانی] - MEHROOD ::: ...

mehrood.com › MEHROOD ::: مهررود › مطالب عمومی › تازه های خبری
۲۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسنده
البته دولت به دنبال آن است که براساس کار علمی سه دهک ثروتمند را شناسایی کند. .... و املاک درآورده و افرادی را که این دو را باهم دارند، از دریافت یارانه نقدی محروم کند. ..... اگر همان مصوبه اولیه کمیسیون بودجه یعنی حذف یارانه 30درصد جامعه در صحن .... وی با اشاره به اینکه حذف پرداخت یارانه نقدی یک نظریه اقتصادی است، ...
۱۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی مشروط، به این معنا که پرداخت یارانه نقدی به ... خانوارهای گرفتار فقر شدید، فقط زمانی افراد از این فقر نجات پیدا ... نزدیک به دو دهه است که اقتصاددان‌ها بر حذف یارانه‌ها و هدفمندی آن در جهت تولید، اشتغال و فقرزدایی تاکید می‌کنند. ... آن را صرف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی دو دهک پایین جامعه کند.

حذف يارانه پردرآمدها با كدام خط مشي؟

tejaratonline.ir/fa/news/10475/حذف-يارانه-پردرآمدها-با-كدام-خط-مشي
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود‌ اينكه حذف يارانه خانوارهاي ثروتمند كه نيازي به‌اين مبلغ ماهيانه ندارند از ... پرداخت يارانه نقدي در بازي سياسي - اقتصادي .... پول دارند و نه عموم جامعه را شامل شود و برای رسیدن به این هدف باید درآمد افراد مشخص و یارانه افراد متمول حذف شود. ... وی افزود: «مشخص نیست 2.5میلیون تنها درآمد سرپرست خانواده است یا اعضای ...

نمایش خبر

epears.com/miniHandler.ashx?UN=UcShowNews...start...aspx...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین ماه سال جاری بود که با عدم پرداخت یارانه به عده‌ای زمزمه آغاز حذف پردرآمدها از لیست ... تصمیم مجلس برای اصلاح شیوه پرداخت یارانه بوده، خارج کردن تدریجی افراد ثروتمند از ... باید از هر دو سوی حذف ثروتمندان و پرداخت یارانه تنها به دو دهک نیازمند جامعه آغاز شود. نه شناسایی ثروتمندان دشوار است نه تشخیص کم‌درآمدان.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته قائم‌مقام وزیر کار، تا پایان امسال یارانه شش میلیون نفر حذف می‌شود. ... شامل دریافت یارانه باشند و عدالت در پرداخت یارانه یکسان به افراد دهک‌های بالا ... اواخر فروردین امسال اعلام شد ارزش واقعی و قدرت خرید یارانه نقدی، حدود 10 هزار تومان است! ... به دولت پیشنهاد کردند که تنها دو دهک اول را مشمول دریافت یارانه کنند.
۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر مبنای این قانون دولت مکلف شده بود یارانه نقدی را تنها به خانوارهایی ... اما در عمل، دولت در گام دوم تنها کسانی را از پرداخت یارانه نقدی حذف کرد که خود به صورت داوطلبانه از ... زمینه گفته است: «از همه بدتر این است که دولت بررسی حساب بانکی افراد را ورود به ... راه سوم، در میان دو راهی شناسایی خانوارهای پردرآمد یا کم درآمد.
۲۷ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گروه گزارش: لايحه هدفمند کردن يارانه ها چنان مهم است که مجلس شوراي اسلامي ... و مخالفان اين لايحه معتقدند که با هدفمند کردن و حذف تدريجي يارانه تنها ... که مسلم است اجراي اين طرح حداقل به مدت 5 سال زندگي تک تک افراد جامعه را دچار تحول خواهد کرد. .... 8 «موظف به پرداخت نقدي و غير نقدي يارانه به پنج دهک» است، احساس مي ...

[PDF]یارانه در مسیر عدالت

tamin24.ir/files/fa/news/1394/2/14/6211_864.pdf
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقدام دولت برای نگارش آیین نامه مربوط به حذف یارانه بگیران. پولدار آغاز شده ... مجلس و مقامات دولت این اســت که پرداخت یارانه نقدی به. تمام مردم کشور ...
اما براساس چه معیاری گفته می‌شود به دو یا سه دهک یارانه 28 هزار تومانی پرداخت ... نورا گفت: خط فقر در جامعه به دو میلیون تومان در ماه رسیده است از کجا معلوم افرادی که یارانه‌ آنها قطع شده بالای دو میلیون تومان درآمد دارند و من نگران تبعات منفی اجتماعی حذف یارانه 28 ... سال گذشته هوای تهران تنها 148 روز سالم بود رشد 210 درصدی روزهای ناسالم ...
یارانه غیر مستقیم : یارانه ایی است که بصورت تعیین قیمت کالا و خدمات به میزانی ... تحت این نظام ، یارانه نقدی به دو صورت مستقیم و مشروط پرداخت می شود .... اقتصادی و حذف یارانه‌ها نیستیم، بلکه به دنبال هدفمند کردن یارانه‌ها، پرداخت عادلانه یارانه‌ها ... دلخوش با بیان این که 70 درصد یارانه ها در کشور را تنها 30 درصد افراد جامعه مصرف می ...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بطوریکه تاخیر در واریز یارانه ها به اندازه ای نامعلوم شد که معاون اول ... واریز یارانه نقدی به هفته دوم هر ماه منتقل شد و این تاخیرها یک روز و دو .... جدی روبه رواست که اینگونه در ماه های اخیر واریز این مبلغ با تاخیری نزدیک به … .... حذف 3 دهک پردرامد تصویب شد یارانه نقدی 10 میلیون نفر قطع می شود. .... جامعه دریافت می‌کنند.

شنبه 21 شهریور 1394 - 357 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ...

www.taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/6/21
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت يارانه نقدي حالا براي دولت تبديل به تيغ دو لبه شده است، از طرفي از پيامدهاي اجتماعي ... يارانه تنها بخشي از بي‌نظمي سياست اجتماعي فعلي است. ... اين سازمان براي حذف يارانه‌ها دو پيشنهاد را مطرح كرد؛ يكي از راه‌حل‌ها اين بود كه پرداخت .... به‌همين دليل هم است كه در جامعه ما افراد براي گرفتن يارانه از يكديگر سبقت ...
۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکنون که زمزمه حذف یارانه نقدی پردرآمدها طی هفته‌های گذشته از سوی مجلس و دولتی‌ها مطرح شده‌است، با توجه به نبود اطلاعات کافی از افراد پردرآمد جامعه، نگرانی مردم از حذف یارانه ... سازمان هدفمندی بعد از اینکه این شناسایی صورت گرفت وظیفه پرداخت ... تسنیم: شناسایی گروهک‌‌های مشمول یارانه برای حذف سه دهک جمعیتی است ...

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی به مردم پنج سال پیش بینی شده بود و شش ساله شد ‌و امسال هم سال پایانی پرداخت یارانه نقدی است و ادامه این روند بستگی به عزم دولت و تصمیم ... جامعه تحت پوشش این نهادها نیستند و نمی توان از طریق آن ها کل دهک های پایین ... رئیس جمهور نظام فعلی پرداخت یارانه را بسیار ناکارآمد می داند و آن را مانعی جدّی ...





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.

مرجع کد و ابزار وب